Preskočiť na obsah

KAMPAŇ AKO POSTUPOVAŤ PRI VÝPADKU ELEKTRICKEJ ENERGIE

Zverejnené 29.1.2024.

Kategória

Spoločný oznam:

Obce a mestá vranovského okresu dávajú odpoveď na otázku – Ako postupovať v prípade výpadku elektrickej energie na odbernom mieste?

Cieľom tejto informačnej kampane je ponúknuť verejnosti užitočné rady a odporúčania pre riešenie praktických situácií.

Výpadok elektrickej energie je možné nahlásiť prostredníctvom poruchovej telefonickej linky 0800 123 332 alebo elektronicky cez web stránku www.vypadokelektriny.sk, kde získate aj informácie o plánovaných odstávkach.

Hlásenie cez poruchovú telefonickú linku je časovo náročnejšie. Telefonická linka je prioritne obsluhovaná umelou inteligenciou a pri nevyriešení problému umelou inteligenciou operátorom.

Hlásenie cez webovú stránku www.vypadokelektriny.sk je jednoduchšie a rýchlejšie. Podmienkou k nahláseniu výpadku je mať k dispozícii smartfón a mobilné dáta/mobilný internet.

Upozornenie! Ak pri nahlásení nedodržíte postup VSD, a.s., môže vám byť udelená sankcia za neoprávnený výjazd.

Kompletný návod, ako správne postupovať, nájdete v letáku, ktorý spracovala a oficiálne vydala Východoslovenská distribučná, a.s. Môžete si ho vytlačiť a umiestniť na viditeľné miesto v domácnosti, aby ste v prípade potreby vedeli rýchlo reagovať.